Jak vzniká novinka v programu

Umíte si představit, co všechno předchází okamžiku, kdy Vám řekneme, že pro Vás máme novou verzi programu?

Abyste si udělali lepší obrázek, vyzpovídala jsem pro Vás kolegu vývojáře, který se stará o programy Sklad a Stravné.

Jak tedy vzniká novinka v programu?

Na začátku je vždycky sběr nápadů a námětů. Některé přicházejí přímo od zákazníků, ty vznikají na základě jejich zkušeností z provozu. Samozřejmě nečekáme jen, až nám někdo zavolá. Oslovujeme náhodně vybrané zákazníky a ptáme se, co by se jim hodilo, co bychom mohli vylepšit. Dalším bohatým zdrojem námětů jsou naši technici, kteří jsou denně v kontaktu se zákazníky a s programy pracují prakticky neustále. A každopádně je potřeba vždy reagovat na legislativní změny.

Máme tedy náměty, co se děje dál?

Ano, v tomto okamžiku máme velké množství nápadů a tipů. Všechny jsou zajímavé, praktické, potřebné. Realizovat je všechny najednou ale není možné. Prvotní výběr provádí člověk, který je zodpovědný za daný program, říkáme mu šéf projektu. V dalším kole se vybrané tipy vrací k servisním technikům, kteří je obodují, každý podle svého názoru. Z tohoto žebříčku připraví šéf projektu finální výběr, se kterým předstoupí před celou firmu.

Jak si mají naši zákazníci to předstoupení před celou firmu představit?

Skutečně se jednou za půl roku sejdeme skoro všichni VISáci. Celý den se pak společně snažíme rozhodnout, co bude pro naše zákazníky nejpřínosnější, co budeme realizovat. Samozřejmě, že všechny hlasy nemají stejnou váhu. Svůj názor ale může říct opravdu každý.

Vybráno tedy máme. A co dál?

Dál už zbývá jen pár drobností :-) jako je realizace námětů, pilotní testování a nasazení do ostrého provozu. Nejprve tedy přijde na řadu analytik a programátor, kteří společně se šéfem projektu a dalšími spolupracovníky vymyslí, jak vše bude v praxi fungovat, a vyřeší technickou stránku věci. Když máme naprogramováno, je potřeba novinky otestovat v praxi. Nejprve vše odladíme u nás a pak nainstalujeme novou verzi k několika vybraným zákazníkům a ti zkoušejí, hlásí chyby, dávají připomínky a my je operativně řešíme. Když jsou všechny mouchy vychytané, musí se s novinkami naučit pracovat zejména technici. Informace o tom, co máme pro zákazníky nového, musí samozřejmě mít každý VISák.

A pak už je nová verze na světě. A také nové náměty na další půlrok:-).

Závěrem připomenu myšlenku, která je pro Vás, pro uživatele programů VIS, z celého článku nejdůležitější:

Říkejte nám, co potřebujete, co  Vám v programech chybí, co by se Vám hodilo...

Začít můžete právě teď, napište nám nebo zavolejte!

burza projektů

burza projektů2

Jak vzniká novinka v programu

Umíte si představit, co všechno předchází okamžiku, kdy Vám řekneme, že pro Vás máme novou verzi programu?

Abyste si udělali lepší obrázek, vyzpovídala jsem pro Vás kolegu vývojáře, který se stará o programy Sklad a Stravné.

Jak tedy vzniká novinka v programu?

Na začátku je vždycky sběr nápadů a námětů. Některé přicházejí přímo od zákazníků, ty vznikají na základě jejich zkušeností z provozu. Samozřejmě nečekáme jen, až nám někdo zavolá. Oslovujeme náhodně vybrané zákazníky a ptáme se, co by se jim hodilo, co bychom mohli vylepšit. Dalším bohatým zdrojem námětů jsou naši technici, kteří jsou denně v kontaktu se zákazníky a s programy pracují prakticky neustále. A každopádně je potřeba vždy reagovat na legislativní změny.

Máme tedy náměty, co se děje dál?

Ano, v tomto okamžiku máme velké množství nápadů a tipů. Všechny jsou zajímavé, praktické, potřebné. Realizovat je všechny najednou ale není možné. Prvotní výběr provádí člověk, který je zodpovědný za daný program, říkáme mu šéf projektu. V dalším kole se vybrané tipy vrací k servisním technikům, kteří je obodují, každý podle svého názoru. Z tohoto žebříčku připraví šéf projektu finální výběr, se kterým předstoupí před celou firmu.

Jak si mají naši zákazníci to předstoupení před celou firmu představit?

Skutečně se jednou za půl roku sejdeme skoro všichni VISáci. Celý den se pak společně snažíme rozhodnout, co bude pro naše zákazníky nejpřínosnější, co budeme realizovat. Samozřejmě, že všechny hlasy nemají stejnou váhu. Svůj názor ale může říct opravdu každý.

Vybráno tedy máme. A co dál?

Dál už zbývá jen pár drobností :-) jako je realizace námětů, pilotní testování a nasazení do ostrého provozu. Nejprve tedy přijde na řadu analytik a programátor, kteří společně se šéfem projektu a dalšími spolupracovníky vymyslí, jak vše bude v praxi fungovat, a vyřeší technickou stránku věci. Když máme naprogramováno, je potřeba novinky otestovat v praxi. Nejprve vše odladíme u nás a pak nainstalujeme novou verzi k několika vybraným zákazníkům a ti zkoušejí, hlásí chyby, dávají připomínky a my je operativně řešíme. Když jsou všechny mouchy vychytané, musí se s novinkami naučit pracovat zejména technici. Informace o tom, co máme pro zákazníky nového, musí samozřejmě mít každý VISák.

A pak už je nová verze na světě. A také nové náměty na další půlrok:-).

Závěrem připomenu myšlenku, která je pro Vás, pro uživatele programů VIS, z celého článku nejdůležitější:

Říkejte nám, co potřebujete, co  Vám v programech chybí, co by se Vám hodilo...

Začít můžete právě teď, napište nám nebo zavolejte!

burza projektů

burza projektů2

Jak vzniká novinka v programu

Umíte si představit, co všechno předchází okamžiku, kdy Vám řekneme, že pro Vás máme novou verzi programu?

Abyste si udělali lepší obrázek, vyzpovídala jsem pro Vás kolegu vývojáře, který se stará o programy Sklad a Stravné.

Jak tedy vzniká novinka v programu?

Na začátku je vždycky sběr nápadů a námětů. Některé přicházejí přímo od zákazníků, ty vznikají na základě jejich zkušeností z provozu. Samozřejmě nečekáme jen, až nám někdo zavolá. Oslovujeme náhodně vybrané zákazníky a ptáme se, co by se jim hodilo, co bychom mohli vylepšit. Dalším bohatým zdrojem námětů jsou naši technici, kteří jsou denně v kontaktu se zákazníky a s programy pracují prakticky neustále. A každopádně je potřeba vždy reagovat na legislativní změny.

Máme tedy náměty, co se děje dál?

Ano, v tomto okamžiku máme velké množství nápadů a tipů. Všechny jsou zajímavé, praktické, potřebné. Realizovat je všechny najednou ale není možné. Prvotní výběr provádí člověk, který je zodpovědný za daný program, říkáme mu šéf projektu. V dalším kole se vybrané tipy vrací k servisním technikům, kteří je obodují, každý podle svého názoru. Z tohoto žebříčku připraví šéf projektu finální výběr, se kterým předstoupí před celou firmu.

Jak si mají naši zákazníci to předstoupení před celou firmu představit?

Skutečně se jednou za půl roku sejdeme skoro všichni VISáci. Celý den se pak společně snažíme rozhodnout, co bude pro naše zákazníky nejpřínosnější, co budeme realizovat. Samozřejmě, že všechny hlasy nemají stejnou váhu. Svůj názor ale může říct opravdu každý.

Vybráno tedy máme. A co dál?

Dál už zbývá jen pár drobností :-) jako je realizace námětů, pilotní testování a nasazení do ostrého provozu. Nejprve tedy přijde na řadu analytik a programátor, kteří společně se šéfem projektu a dalšími spolupracovníky vymyslí, jak vše bude v praxi fungovat, a vyřeší technickou stránku věci. Když máme naprogramováno, je potřeba novinky otestovat v praxi. Nejprve vše odladíme u nás a pak nainstalujeme novou verzi k několika vybraným zákazníkům a ti zkoušejí, hlásí chyby, dávají připomínky a my je operativně řešíme. Když jsou všechny mouchy vychytané, musí se s novinkami naučit pracovat zejména technici. Informace o tom, co máme pro zákazníky nového, musí samozřejmě mít každý VISák.

A pak už je nová verze na světě. A také nové náměty na další půlrok:-).

Závěrem připomenu myšlenku, která je pro Vás, pro uživatele programů VIS, z celého článku nejdůležitější:

Říkejte nám, co potřebujete, co  Vám v programech chybí, co by se Vám hodilo...

Začít můžete právě teď, napište nám nebo zavolejte!

burza projektů

burza projektů2

Jak vzniká novinka v programu

Umíte si představit, co všechno předchází okamžiku, kdy Vám řekneme, že pro Vás máme novou verzi programu?

Abyste si udělali lepší obrázek, vyzpovídala jsem pro Vás kolegu vývojáře, který se stará o programy Sklad a Stravné.

Jak tedy vzniká novinka v programu?

Na začátku je vždycky sběr nápadů a námětů. Některé přicházejí přímo od zákazníků, ty vznikají na základě jejich zkušeností z provozu. Samozřejmě nečekáme jen, až nám někdo zavolá. Oslovujeme náhodně vybrané zákazníky a ptáme se, co by se jim hodilo, co bychom mohli vylepšit. Dalším bohatým zdrojem námětů jsou naši technici, kteří jsou denně v kontaktu se zákazníky a s programy pracují prakticky neustále. A každopádně je potřeba vždy reagovat na legislativní změny.

Máme tedy náměty, co se děje dál?

Ano, v tomto okamžiku máme velké množství nápadů a tipů. Všechny jsou zajímavé, praktické, potřebné. Realizovat je všechny najednou ale není možné. Prvotní výběr provádí člověk, který je zodpovědný za daný program, říkáme mu šéf projektu. V dalším kole se vybrané tipy vrací k servisním technikům, kteří je obodují, každý podle svého názoru. Z tohoto žebříčku připraví šéf projektu finální výběr, se kterým předstoupí před celou firmu.

Jak si mají naši zákazníci to předstoupení před celou firmu představit?

Skutečně se jednou za půl roku sejdeme skoro všichni VISáci. Celý den se pak společně snažíme rozhodnout, co bude pro naše zákazníky nejpřínosnější, co budeme realizovat. Samozřejmě, že všechny hlasy nemají stejnou váhu. Svůj názor ale může říct opravdu každý.

Vybráno tedy máme. A co dál?

Dál už zbývá jen pár drobností :-) jako je realizace námětů, pilotní testování a nasazení do ostrého provozu. Nejprve tedy přijde na řadu analytik a programátor, kteří společně se šéfem projektu a dalšími spolupracovníky vymyslí, jak vše bude v praxi fungovat, a vyřeší technickou stránku věci. Když máme naprogramováno, je potřeba novinky otestovat v praxi. Nejprve vše odladíme u nás a pak nainstalujeme novou verzi k několika vybraným zákazníkům a ti zkoušejí, hlásí chyby, dávají připomínky a my je operativně řešíme. Když jsou všechny mouchy vychytané, musí se s novinkami naučit pracovat zejména technici. Informace o tom, co máme pro zákazníky nového, musí samozřejmě mít každý VISák.

A pak už je nová verze na světě. A také nové náměty na další půlrok:-).

Závěrem připomenu myšlenku, která je pro Vás, pro uživatele programů VIS, z celého článku nejdůležitější:

Říkejte nám, co potřebujete, co  Vám v programech chybí, co by se Vám hodilo...

Začít můžete právě teď, napište nám nebo zavolejte!

burza projektů

burza projektů2