Je spotřební koš skutečně takový strašák?

Zúčastnila jsem se konference školního stravování v Pardubicích a byla jsem dost překvapena přednesenými výsledky celostátního šetření hygienických stanic ve věci správnosti nastavení spotřebního koše.

Ze 161 sledovaných školních jídelen mělo 107 jídelen nastaveno u více jak jedné položky špatně koeficienty pro spotřební koš. Špatné zařazení více jak jedné potraviny do skupiny spotřebního koše mělo 48 jídelen.

Připadlo mi, že u našich zákazníků, kterých se to také týkalo, je toto číslo dost alarmující a hlavně zbytečné. Zřejmě se jedná o historická nastavení z minulosti, která se stále v programu táhnou. Vedoucí si dobře uvědomuje, že za správnost spotřebního koše plně zodpovídá, ale zároveň věří, že její předchůdkyně měla hodnoty nastavené správně. Nebo si je některých nesprávnosti vědoma a neví, jak to v programu opravit. Např. skladové karty, kde je jiná MJ skladová (ks) a MJ plánovací (kg) a např. i nastavení pevných podílů u kompotů….  
Paní a páni vedoucí, jsme tu pro Vás, netrapte se s tím, rádi Vám s tím pomůžeme. Za ta léta, co s Vámi spolupracujeme  se už  tak trochu považujeme za vzdáleného člena Vašeho týmu, kterému záleží na tom, aby Vaše jídelna byla úspěšná.

Naši servisní pracovníci jsou připraveni Vám pomoci. Pokud tedy máte pochybnosti o správnosti nastavení spotřebního koše ve Vašem skladu nebo jen chcete, aby se na Váš spotřební koš podíval ještě někdo jinýma očima,  zavolejte na naši Horkou linku.

A věřte, že nás velice potěší, když nám po návštěvě kontrolního orgánu zavoláte, že jste měli všechno v pořádku. To by bylo, abychom hygieně neukázali, že to umíme….

Stáňa Kolouchová, servisní technik VIS

Je spotřební koš skutečně takový strašák?

Zúčastnila jsem se konference školního stravování v Pardubicích a byla jsem dost překvapena přednesenými výsledky celostátního šetření hygienických stanic ve věci správnosti nastavení spotřebního koše.

Ze 161 sledovaných školních jídelen mělo 107 jídelen nastaveno u více jak jedné položky špatně koeficienty pro spotřební koš. Špatné zařazení více jak jedné potraviny do skupiny spotřebního koše mělo 48 jídelen.

Připadlo mi, že u našich zákazníků, kterých se to také týkalo, je toto číslo dost alarmující a hlavně zbytečné. Zřejmě se jedná o historická nastavení z minulosti, která se stále v programu táhnou. Vedoucí si dobře uvědomuje, že za správnost spotřebního koše plně zodpovídá, ale zároveň věří, že její předchůdkyně měla hodnoty nastavené správně. Nebo si je některých nesprávnosti vědoma a neví, jak to v programu opravit. Např. skladové karty, kde je jiná MJ skladová (ks) a MJ plánovací (kg) a např. i nastavení pevných podílů u kompotů….  
Paní a páni vedoucí, jsme tu pro Vás, netrapte se s tím, rádi Vám s tím pomůžeme. Za ta léta, co s Vámi spolupracujeme  se už  tak trochu považujeme za vzdáleného člena Vašeho týmu, kterému záleží na tom, aby Vaše jídelna byla úspěšná.

Naši servisní pracovníci jsou připraveni Vám pomoci. Pokud tedy máte pochybnosti o správnosti nastavení spotřebního koše ve Vašem skladu nebo jen chcete, aby se na Váš spotřební koš podíval ještě někdo jinýma očima,  zavolejte na naši Horkou linku.

A věřte, že nás velice potěší, když nám po návštěvě kontrolního orgánu zavoláte, že jste měli všechno v pořádku. To by bylo, abychom hygieně neukázali, že to umíme….

Stáňa Kolouchová, servisní technik VIS

Je spotřební koš skutečně takový strašák?

Zúčastnila jsem se konference školního stravování v Pardubicích a byla jsem dost překvapena přednesenými výsledky celostátního šetření hygienických stanic ve věci správnosti nastavení spotřebního koše.

Ze 161 sledovaných školních jídelen mělo 107 jídelen nastaveno u více jak jedné položky špatně koeficienty pro spotřební koš. Špatné zařazení více jak jedné potraviny do skupiny spotřebního koše mělo 48 jídelen.

Připadlo mi, že u našich zákazníků, kterých se to také týkalo, je toto číslo dost alarmující a hlavně zbytečné. Zřejmě se jedná o historická nastavení z minulosti, která se stále v programu táhnou. Vedoucí si dobře uvědomuje, že za správnost spotřebního koše plně zodpovídá, ale zároveň věří, že její předchůdkyně měla hodnoty nastavené správně. Nebo si je některých nesprávnosti vědoma a neví, jak to v programu opravit. Např. skladové karty, kde je jiná MJ skladová (ks) a MJ plánovací (kg) a např. i nastavení pevných podílů u kompotů….  
Paní a páni vedoucí, jsme tu pro Vás, netrapte se s tím, rádi Vám s tím pomůžeme. Za ta léta, co s Vámi spolupracujeme  se už  tak trochu považujeme za vzdáleného člena Vašeho týmu, kterému záleží na tom, aby Vaše jídelna byla úspěšná.

Naši servisní pracovníci jsou připraveni Vám pomoci. Pokud tedy máte pochybnosti o správnosti nastavení spotřebního koše ve Vašem skladu nebo jen chcete, aby se na Váš spotřební koš podíval ještě někdo jinýma očima,  zavolejte na naši Horkou linku.

A věřte, že nás velice potěší, když nám po návštěvě kontrolního orgánu zavoláte, že jste měli všechno v pořádku. To by bylo, abychom hygieně neukázali, že to umíme….

Stáňa Kolouchová, servisní technik VIS

Je spotřební koš skutečně takový strašák?

Zúčastnila jsem se konference školního stravování v Pardubicích a byla jsem dost překvapena přednesenými výsledky celostátního šetření hygienických stanic ve věci správnosti nastavení spotřebního koše.

Ze 161 sledovaných školních jídelen mělo 107 jídelen nastaveno u více jak jedné položky špatně koeficienty pro spotřební koš. Špatné zařazení více jak jedné potraviny do skupiny spotřebního koše mělo 48 jídelen.

Připadlo mi, že u našich zákazníků, kterých se to také týkalo, je toto číslo dost alarmující a hlavně zbytečné. Zřejmě se jedná o historická nastavení z minulosti, která se stále v programu táhnou. Vedoucí si dobře uvědomuje, že za správnost spotřebního koše plně zodpovídá, ale zároveň věří, že její předchůdkyně měla hodnoty nastavené správně. Nebo si je některých nesprávnosti vědoma a neví, jak to v programu opravit. Např. skladové karty, kde je jiná MJ skladová (ks) a MJ plánovací (kg) a např. i nastavení pevných podílů u kompotů….  
Paní a páni vedoucí, jsme tu pro Vás, netrapte se s tím, rádi Vám s tím pomůžeme. Za ta léta, co s Vámi spolupracujeme  se už  tak trochu považujeme za vzdáleného člena Vašeho týmu, kterému záleží na tom, aby Vaše jídelna byla úspěšná.

Naši servisní pracovníci jsou připraveni Vám pomoci. Pokud tedy máte pochybnosti o správnosti nastavení spotřebního koše ve Vašem skladu nebo jen chcete, aby se na Váš spotřební koš podíval ještě někdo jinýma očima,  zavolejte na naši Horkou linku.

A věřte, že nás velice potěší, když nám po návštěvě kontrolního orgánu zavoláte, že jste měli všechno v pořádku. To by bylo, abychom hygieně neukázali, že to umíme….

Stáňa Kolouchová, servisní technik VIS