Jak to chodí v Hradci ...

Jedna Simča, druhá Simča, Mirka, Míla a Magda, to je část vedoucích školních jídelen z Hradce Králové, se kterými již velmi dlouho úspěšně spolupracujeme. Tyto i další vedoucí z královského města jsou zákazníky, kteří využívají prakticky všechny možnosti, které jim naše programy nabízejí. Servisovat jejich jídelny je pro nás servisní pracovníky náročné, ale příjemné zároveň. Berou nás jako partnery, kteří jim pomohou a se kterými mohou konzultovat svoje nápady, postřehy, problémy. Samozřejmě je to oboustranné, i my se musíme neustále učit a získávat nové poznatky, abychom mohli co nejlépe jídelnám pomáhat.

10646635_77hradecVedoucí mezi sebou velmi úzce spolupracují, takže si mnohé problémy dokáží vyřešit přes svoji „horkou linku“ samy, a věřte, že funguje skutečně spolehlivě. Samozřejmě, že odborné zásahy si stejně jako ostatní zákazníci objednávají u nás a je radost s nimi spolupracovat. Vzhledem k tomu, že např. normují v programu, mají karetní, objednávkové systémy, stejně jako objednávání stravy po internetu, elektronické bankovnictví atd., mohou se více věnovat jiným činnostem, na které jim díky pravidelné modernizaci programů zbude více času. Vyměňují si receptury, hledají cesty, jak vylepšit strávníkům jídelníček, sledují moderní trendy ve výživě, snaží se v rámci možnosti i o osvětu mezi strávníky, sledují novinky v technologických postupech, atd..

Je až dojemné, jak prožívají problém či neúspěch některé jídelny, který postihne čas od času každého. A naopak se radují ze sebemenšího úspěchu. Dokonce se pravidelně setkávají, vyrážejí na zcela neformální výlety, organizují pravidelné pochody za štíhlou linií, oslavy narozenin a další aktivity, se kterými se nám třeba i pochlubí.

„Nejsou peníze“… slyšíme při servisu denně. Slyšíme to i od vedoucích v Hradci Králové, v tom nejsou žádná výjimka.  Zajímavé je, že nakonec se ty peníze vždycky někde najdou, a to i díky progresivnímu myšlení příslušných ředitelů hradeckých základních škol. Jistě, vždy by mohlo být lépe…

Škola je hlavně o kvalitě vzdělávání. Ředitel v každodenním shonu nemá příliš času se zabývat jídelnou, jejími běžnými problémy, nerad poslouchá nářky vedoucích. On má jiné, z jeho pohledu důležitější starosti. Rozumíme tomu. Hodně vedoucích to mnohdy cítí jako křivdu, třeba i oprávněně. Jsou jako Popelky na chvostu školy. Někdy je to také proto, že vedoucí neumí svoji jídelnu obhájit, neví, jak správně argumentovat, kdy a jakým způsobem vhodně pro jídelnu tzv. „zalobovat“, chybí jim zdravé sebevědomí a taktika. Nevědí, kde hledat další zdroje financování atd.

Právě proto pro vás děláme manažerská školení, kde vám poradíme, jak se s mnohými problémy poprat, a když už musíte za ředitelem školy, jak jít s jasnou vizí a návrhem řešení. Využijte našich služeb i v této oblasti, věřte, že vás to hodně posune kupředu. A i tohle už hodně hradeckých vedoucích umí.

Děvčata z Hradce, držíme palce, aby vám stále na tvářích zářil spokojený úsměv, a budeme moc rádi, když se o svoje úspěchy, neúspěchy, radosti a starosti, nápady podělíte s ostatními. Děkujeme.

KOL

 

Jak to chodí v Hradci ...

Jedna Simča, druhá Simča, Mirka, Míla a Magda, to je část vedoucích školních jídelen z Hradce Králové, se kterými již velmi dlouho úspěšně spolupracujeme. Tyto i další vedoucí z královského města jsou zákazníky, kteří využívají prakticky všechny možnosti, které jim naše programy nabízejí. Servisovat jejich jídelny je pro nás servisní pracovníky náročné, ale příjemné zároveň. Berou nás jako partnery, kteří jim pomohou a se kterými mohou konzultovat svoje nápady, postřehy, problémy. Samozřejmě je to oboustranné, i my se musíme neustále učit a získávat nové poznatky, abychom mohli co nejlépe jídelnám pomáhat.

10646635_77hradecVedoucí mezi sebou velmi úzce spolupracují, takže si mnohé problémy dokáží vyřešit přes svoji „horkou linku“ samy, a věřte, že funguje skutečně spolehlivě. Samozřejmě, že odborné zásahy si stejně jako ostatní zákazníci objednávají u nás a je radost s nimi spolupracovat. Vzhledem k tomu, že např. normují v programu, mají karetní, objednávkové systémy, stejně jako objednávání stravy po internetu, elektronické bankovnictví atd., mohou se více věnovat jiným činnostem, na které jim díky pravidelné modernizaci programů zbude více času. Vyměňují si receptury, hledají cesty, jak vylepšit strávníkům jídelníček, sledují moderní trendy ve výživě, snaží se v rámci možnosti i o osvětu mezi strávníky, sledují novinky v technologických postupech, atd..

Je až dojemné, jak prožívají problém či neúspěch některé jídelny, který postihne čas od času každého. A naopak se radují ze sebemenšího úspěchu. Dokonce se pravidelně setkávají, vyrážejí na zcela neformální výlety, organizují pravidelné pochody za štíhlou linií, oslavy narozenin a další aktivity, se kterými se nám třeba i pochlubí.

„Nejsou peníze“… slyšíme při servisu denně. Slyšíme to i od vedoucích v Hradci Králové, v tom nejsou žádná výjimka.  Zajímavé je, že nakonec se ty peníze vždycky někde najdou, a to i díky progresivnímu myšlení příslušných ředitelů hradeckých základních škol. Jistě, vždy by mohlo být lépe…

Škola je hlavně o kvalitě vzdělávání. Ředitel v každodenním shonu nemá příliš času se zabývat jídelnou, jejími běžnými problémy, nerad poslouchá nářky vedoucích. On má jiné, z jeho pohledu důležitější starosti. Rozumíme tomu. Hodně vedoucích to mnohdy cítí jako křivdu, třeba i oprávněně. Jsou jako Popelky na chvostu školy. Někdy je to také proto, že vedoucí neumí svoji jídelnu obhájit, neví, jak správně argumentovat, kdy a jakým způsobem vhodně pro jídelnu tzv. „zalobovat“, chybí jim zdravé sebevědomí a taktika. Nevědí, kde hledat další zdroje financování atd.

Právě proto pro vás děláme manažerská školení, kde vám poradíme, jak se s mnohými problémy poprat, a když už musíte za ředitelem školy, jak jít s jasnou vizí a návrhem řešení. Využijte našich služeb i v této oblasti, věřte, že vás to hodně posune kupředu. A i tohle už hodně hradeckých vedoucích umí.

Děvčata z Hradce, držíme palce, aby vám stále na tvářích zářil spokojený úsměv, a budeme moc rádi, když se o svoje úspěchy, neúspěchy, radosti a starosti, nápady podělíte s ostatními. Děkujeme.

KOL

 

Jak to chodí v Hradci ...

Jedna Simča, druhá Simča, Mirka, Míla a Magda, to je část vedoucích školních jídelen z Hradce Králové, se kterými již velmi dlouho úspěšně spolupracujeme. Tyto i další vedoucí z královského města jsou zákazníky, kteří využívají prakticky všechny možnosti, které jim naše programy nabízejí. Servisovat jejich jídelny je pro nás servisní pracovníky náročné, ale příjemné zároveň. Berou nás jako partnery, kteří jim pomohou a se kterými mohou konzultovat svoje nápady, postřehy, problémy. Samozřejmě je to oboustranné, i my se musíme neustále učit a získávat nové poznatky, abychom mohli co nejlépe jídelnám pomáhat.

10646635_77hradecVedoucí mezi sebou velmi úzce spolupracují, takže si mnohé problémy dokáží vyřešit přes svoji „horkou linku“ samy, a věřte, že funguje skutečně spolehlivě. Samozřejmě, že odborné zásahy si stejně jako ostatní zákazníci objednávají u nás a je radost s nimi spolupracovat. Vzhledem k tomu, že např. normují v programu, mají karetní, objednávkové systémy, stejně jako objednávání stravy po internetu, elektronické bankovnictví atd., mohou se více věnovat jiným činnostem, na které jim díky pravidelné modernizaci programů zbude více času. Vyměňují si receptury, hledají cesty, jak vylepšit strávníkům jídelníček, sledují moderní trendy ve výživě, snaží se v rámci možnosti i o osvětu mezi strávníky, sledují novinky v technologických postupech, atd..

Je až dojemné, jak prožívají problém či neúspěch některé jídelny, který postihne čas od času každého. A naopak se radují ze sebemenšího úspěchu. Dokonce se pravidelně setkávají, vyrážejí na zcela neformální výlety, organizují pravidelné pochody za štíhlou linií, oslavy narozenin a další aktivity, se kterými se nám třeba i pochlubí.

„Nejsou peníze“… slyšíme při servisu denně. Slyšíme to i od vedoucích v Hradci Králové, v tom nejsou žádná výjimka.  Zajímavé je, že nakonec se ty peníze vždycky někde najdou, a to i díky progresivnímu myšlení příslušných ředitelů hradeckých základních škol. Jistě, vždy by mohlo být lépe…

Škola je hlavně o kvalitě vzdělávání. Ředitel v každodenním shonu nemá příliš času se zabývat jídelnou, jejími běžnými problémy, nerad poslouchá nářky vedoucích. On má jiné, z jeho pohledu důležitější starosti. Rozumíme tomu. Hodně vedoucích to mnohdy cítí jako křivdu, třeba i oprávněně. Jsou jako Popelky na chvostu školy. Někdy je to také proto, že vedoucí neumí svoji jídelnu obhájit, neví, jak správně argumentovat, kdy a jakým způsobem vhodně pro jídelnu tzv. „zalobovat“, chybí jim zdravé sebevědomí a taktika. Nevědí, kde hledat další zdroje financování atd.

Právě proto pro vás děláme manažerská školení, kde vám poradíme, jak se s mnohými problémy poprat, a když už musíte za ředitelem školy, jak jít s jasnou vizí a návrhem řešení. Využijte našich služeb i v této oblasti, věřte, že vás to hodně posune kupředu. A i tohle už hodně hradeckých vedoucích umí.

Děvčata z Hradce, držíme palce, aby vám stále na tvářích zářil spokojený úsměv, a budeme moc rádi, když se o svoje úspěchy, neúspěchy, radosti a starosti, nápady podělíte s ostatními. Děkujeme.

KOL