Top - hlava
Top - coJeuNasNoveho

Máme za sebou podivných 10 měsíců a nikdo neví, co přinese zítřek. Co všechno ještě zdraží a o kolik, zavřou nám školy nebo zůstane jen u tříd, co to udělá se školním stravováním?

Jak v takové době fungovat? Naše doporučení je prosté. Nečekejme, co nám život přinese a aktivně vytvářejme takovou realitu, ve které je nám dobře a ve které se cítíme bezpečně. Jasně, že nemůžeme ovlivnit všechno, ale je spousta věcí, které ovlivnit můžeme.

Jak to bude fungovat ve vaší jídelně a škole? Jak chcete pracovat – s jakými nástroji a s jakým týmem? Co pro to můžete udělat právě Vy a právě teď?

Ať už vymyslíte cokoli, my stojíme po Vašem boku. SPOLEČNĚ ZVLÁDNEME COKOLI.

Eva Feketová a VIStým

BlockBottom445x15
arrowBlue_35x35 Zvyšujeme kvalitu našich služeb

Neustále pracujeme na zlepšování našich služeb, a proto od 1.11. měníme naši Zákaznickou linku k lepšímu.

Všechny změny mají jedinou důležitou úlohu - zpřehlednit a zlepšit naše služby pro vás, naše zákazníky.

A co se mění?

1. Změna názvu

Vzdálená servisní podpora (VSP) má nový název Zákaznická linka.

2. Nový systém přidělování termínů

Na Zákaznické lince zavádíme nový systém přidělování termínů. Vaše požadavky dělíme do dvou skupin - urgentní a běžné. 

Urgentní požadavky - ty, které jste nemohli předvídat, řešíme přednostně.

Vše ostatní, co je plánovatelné - přecenění, říjnové výkazy apod. nemůže mít urgenci. Berte prosím tuto změnu v potaz. Pomoci rychle chceme opravdu každému, na tom se nic nemění. Je ale velmi důležité, abyste nám s tím pomohli i vy. A to tak, že se na důležité milníky budete připravovat včas. Pokud víte, že budete potřebovat naší pomoc, objednejte si termín v předstihu.

3. Služba Rychlost

Rychlost pomoci na Zákaznické lince i u vás na provozu můžete ovlivnit díky službě Rychlost.

Touto službou si můžete sami určit, jak rychle pomoc obvykle potřebujete. Máte-li terminálový systém, určitě Rychlost nepodceňte. I v rámci služby Rychlost nově rozlišujeme dva typy požadavků - urgentní a běžné. Více ke službě rychlost se dozvíte zde.

 

A ještě praktická rada na závěr tohoto článku.

Nejrychlejší cesta, jak získat naší pomoc již není přes telefon, ale přes tlačítko ve Vašem programu. Najdete ho na ploše každého programu VIS a jmenuje se "Žádost o pomoc". Stačí na něj kliknout a odeslat formulář - vše během pár vteřin.


delim445x26
arrow27x27 Vyzvedávání dětí z družiny či školky už jen bezpečně

Ne jedna škola, ať už základní nebo mateřská, v posledních letech řeší, více než kdy jindy, otázku bezpečnosti.

Vstupy neoprávněných osob do budov jsou čím dál častějším problémem. Bezpečnost dětí a pracovníků školy je velmi citlivé téma. Škola velmi často musí hledat kompromisy mezi zajištěním bezpečnosti, komfortem pro rodiče, studenty či zaměstnance a samozřejmě cenou.

V této situaci tedy přichází na řadu otázka přístupového a docházkového systému. Na trhu existuje hned několik systémů, lepších či horších, které vám jistě svým způsobem vyhoví. Ne každý z nich ale dokáže komunikovat s ostatními systémy ve vaší škole, jako jsou školský nebo stravovací systém. Sdílení a jednotnost dat napříč školou šetří nejen čas všech zaměstnanců, ale především peníze. Náš systém toto ale umí. A nejen to! Prolistujte si katalog, ve kterém se vše dozvíte.

 

A teď konečně k věci.

Díky funkci Vyzvedávání dětí budete mít vždy skvělý přehled. Rodič při vyzvedávání dítěte přiloží čip ke čtečce u vchodových dveří. Systém ho do budovy nepustí, ale zašle informaci pedagogovi, že si rodič přišel dítě vyzvednout. Pedagog pak standardně dítě připraví k vyzvednutí. Součástí modulu je také užitečný přehled, který říká, kdo stále ve třídě je, kdo již odešel a na koho čekají rodiče.

Funkce Vyzvedávání dětí je modulem přístupového a docházkového systému VIS s názvem Otvírák. Zeptejte se svého obchodního zástupce na více informací nebo se mrkněte na náš web a pošlete nezávaznou poptávku. O vše ostatní se postaráme my.

Mrknout na web VIS



arrow27x27 Říjnové výkazy - čekat se nevyplácí

Abyste vše zvládli v klidu a bez chyb, je již nyní potřeba zkontrolovat a případně doplnit chybějící data ve vašem programu Stravné.

Termín odevzdání říjnových výkazů je 11.11.2021. Na nic ale nečekejte a začněte hned teď.

1. krok: Vytvořte zkušební výkaz o činnosti.

Jak na to se dozvíte v našich webinářích pro Stravné 5 a Stravné 4.

2. krok: Zarezervujte si včas termín na naší Zákaznické lince 

V případě, že si nebudete vědět s opravou rady, je nutné se nám ozvat co nejdříve a zarezervovat si termín na Zákaznické lince. Jen tak vám budeme schopni pomoci včas. Použijte nejen v tomto případě tlačítko "Žádost o pomoc" na ploše vašeho programu.

3. krok vytiskněte hotový Výkaz o činnosti a odevzdejte.

Webináře a návody, ve kterých se dozvíte, jak na tisk, opravy a pokročilá nastavení i vyplnění samotných výkazů, jsme pro vás přehledně sepsali pod tímto odkazem.



arrow27x27 Nejlepší kamarád vedoucí školní jídelny

Jedním z nepostradatelných pomocníků vedoucí školní jídelny je kvalitní stravovací systém. Ten náš, s příznačným názvem Stravné, prošel téměř 30ti lety vývoje, ladění a nastavování tak, aby vyhověl všem vašim požadavkům.

Stravné VIS je univerzální pomocník pro všechny typy stravovacích provozů. Slouží pro přehlednou evidenci strávníků, jejich stravování a plateb. Stravné používají naši zákazníci ve verzích 4 a 5.

Stravné 5 – stravné nové generace, v sobě skýtá vše, co umí Stravné 4. Rozšiřuje to o nové funkce a posouvá o level výš. Zároveň je přehlednější, barevnější a uživatelsky přívětivější.

Programy Stravné 4 a Stravné 5 se skládají z velkého množství modulů. Ty jsou provozům nastavovány dle jejich povahy a potřeb. V praxi to znamená, že každý provoz používá jen ty funkce, které opravdu potřebuje. Stravné je zkrátka přizpůsobitelné na míru každému jednomu z vás.

Zaveďte Stravné i u vás. Jednoduše ho propojíte například s Bakaláři, podporu získáte od našich techniků, v detailních návodech či názorných webinářích a ušetří vám desítky hodin času ročně. Věnovat se tak budete moci opravdu důležitým věcem.

 

Náš tip: Máte Stravné 4 a jste s nim spokojení? Přejděte na novější verzi Stravné 5. Veškeré novinky již směřujeme do nové 5. generace, která je lepší a příjemnější verzí starší 4.

To mě zajímá! Chci vědět víc



right-title-pink
Nový standard? Náhradní výdejní terminál

"Nefunguje nám výdejní terminál, za 20 minut vydáváme. Zkoušela jsem ho vypnout a zapnout a pořád nic. Nevím, co mám dělat. Prosím, pomozte mi". 

Takto vypadá telefonát od zoufalé vedoucí, která před zahájením výdeje zjistila, že jí nejde výdejní terminál.

Stát se to může každému. Co hůř, stává se to několika zákazníkům denně.

Jídelna s více než 100 strávníky v této situaci sotva vydá jídlo s přehledem a klidem.

Abychom vám ještě více tyto nepříjemné situace, které se stávají, ulehčili, zmodernizovali jsme naší službu "náhradní terminál".

Nově každý s touto službou získá Náhradní výdejní terminál EKO a to za částku 1800,- na rok, což je 150,- na měsíc.

Terminál tak bude vždy připravený u vás na stole nebo v šuplíku a v případě nouze ho stačí jen zapnout a připojit k počítači. Data do něj dostanete během pár minut a můžete vydávat.

CHCI EKO

right-title-pink
Vylepšete vaší jídelnu

Stále ještě máte šanci investovat do modernizace terminálů, pořízení nových programů, aplikací a čipů.

Pokud nyní ještě nemáte přesnou představu, co zlepšit, předplaťte si u nás služby a rozhodněte se až příští rok podle toho, co budete zrovna potřebovat.

Ptáte se, proč to řešit právě teď?

S ohledem na aktuální situaci je téměř jisté, že se budou příští rok utahovat opasky.

Nikdo tedy nevíme, kolik prostředků bude v příštím roce přiděleno do školství a školního stravování.

Berte proto letošní investici jako pojistku do budoucna.

right-title-pink
Víte, jak na ekonomiku na konci roku?

Ke konci kalendářního roku se váže i několik ekonomických témat.

O všem jsme pro vás již natočili webináře, které najdete v archivu Webinářů VIS.

Webináře jsou zde seřazené dle data jejich odvysílání. Ty nejnovější vidíte jako první.

Ty, které se vám nejen teď budou hodit, jsme pro vás odvysílali od listopadu do prosince loňského roku. Podívejte se určitě na ně.

Jestli se chystáte s novým kalendářním rokem přeceňovat, nezapomeňte si objednat přístup ALL IN webináře.

My Vás pak vždy včas budeme informovat 
e-mailem o nových vysíláních nejen na ekonomická témata.

Objednat

right-title-pink
Zvýšení cen čipů

Z důvodu zvyšování cen výrobních materiálů jsme nuceni od 1.11.2021 zvýšit i cenu identifikačních čipů, a to řádově o pět korun za kus.

V zásobě ale máme ještě menší množství čipů typu HRUŠKA, u kterých vám držíme původní cenu, a to do doby, než se úplně nevyprodají.

Plánujete-li nákup čipů, moc dlouho s objednávkou neotálejte a objednejte si čipy co nejdříve. 

Dlouhodobě nejsme bohužel schopni ceny garantovat. Vše se odvíjí od cen materiálů a možností dodavatelů.

Jak se s novou cenou čipů popasovat ve vašem programu se dozvíte v návodu, který pro vás připravujeme. Najdete ho již brzy v Poradně na našem webu.

Objednat čipy

block-top
Jsme zde pro vás již 30 let.

Základními pilíři, na kterých stavíme, jsou tradice, přemýšlení v souvislostech a komplexnost všech našich produktů a služeb. 

Nepřehlížíme nedostatky. Naopak  hledáme na ně řešení, které vám nabízíme formou našich produktů a služeb. Stravovací systém, online objednávání stravy, skladová evidence, přístupový a docházkový systém, ekonomika a řízení školní jídelny  vše od A do Z. 

Jsme vaším partnerem. Za 30 let zkušeností víme, co vaše škola a školní jídelna potřebují. Pro každého zákazníka hledáme individuálně nejlepší řešení. 
Naším cílem je, abyste svým klientům – studentům, strávníkům a rodičům, poskytovali co nejlepší servis. 

Naší doménou jsou nejen kvalitní software a hardware, ale i služby. Jsme experti na školní stravování. Víme, co potřebujete pro to, abyste fungovali samostatně a zároveň se měli vždy na koho obrátit. 

Nejsme jen program, jsme váš partner. 
Jsme VIS Plzeň

block-bottom
footer1
Nechcete-li již dostávat náš magazín, můžete se odhlásit zde