Jedna návštěva technika Vám může ušetřit tisíce

Máte pocit, že jste v pohodě, všechno funguje a že nic nepotřebujete? Naučili jste se pracovat s programem, máte relativně nové verze, strávníci jsou spokojeni, ředitel si nestěžuje .. opravdu pohoda.

Přesto říkám, že návštěva technika ve správném okamžiku právě Vám může ušetřit peníze i čas. A to nemluvím o situaci, kdy nastane nějaký průšvih a je potřeba rychle zachraňovat. Naopak, mluvím o stavu, kdy je klid a všechno v pohodě.

Technik si s Vámi vlastně přijede popovídat o tom, jak pracujete, podívá se na Vaše pracovní postupy a zjistí Vaše představy. Pokud při takové návštěvě zjistí, že je všechno opravdu dokonalé, pogratuluje Vám a odjede. Vy tím získáte klid a jistotu, že je Vaše práce skvělá a že Vám nehrozí žádná skrytá nebezpečí.

Troufnu si říct, že takový provoz je jeden z tisíce. Na konci loňského roku jsme provedli drobný průzkum a z Vašich odpovědí jsme zjistili, že prakticky na každé jídelně se dá  něco vylepšit. Přitom se nejedná o velké zásahy do systému. Leckdy stačí přidat drobný modul, doškolit určitý pracovní postup, přenastavit nějaké historické nastavení programu.

Mám konkrétní příklad, kdy jeden z našich techniků přijel na jídelnu a během 5 minut zjistil, že jim dokáže za rok ušetřit skoro 60 tisíc korun. Stačilo papírové příkazy do banky vyměnit za elektronické a přidat do stravovacího systému  modul Banka za 650 korun ročně.

Ale třeba Vám pomůžeme jen tím, že donastavíme program tak, aby Vaše ekonomka byla spokojená se sestavami, které jí odevzdáváte. Nebo usnadníme Vašim strávníkům odhlašování stravy. Anebo přímo Vám pomůžeme upravit pracovní postupy tak, aby pořád nechyběla ta hodina denně.

Taková návštěva technika může trvat zhruba 2 až 3 hodiny. Spočítejte si sami, co všechno za tu chvilku můžete získat.