Archiv servisních webinářu
Nestihli jste předcházející webinář? Nevadí, podívejte se na záznam. Kdykoli a kolikrát potřebujete.
1. CZ Webinář - Jak na vrácení přeplatkú 17.06.2019 o 10:00
2. CZ Webinář - Jak na posuny kategorií a třid 26.06.2019 o 10:00
3. CZ Webinár - Jak nastavit prázdninový provoz - svátky a prázdniny 02.07.2019 o 10:00
4. CZ Webinár - Příprava školního roku 26.08.2019 o 10:00
5. CZ Webinár - Jak na říjnové výkazy 25.10. od 10:00
6. CZ Webinár - Webinář o mýtech a pověrách, které se váží ke konci kalendářního roku
7. CZ Webinář - změna DPH 15.04.2020 o 10:00
8. CZ Webinář - Obnovení provozu po karanténě 23.04.2020 od 10:00
Mistři skladu - 1. Úvod do skladu - Skladová karta 28.04.2020 od 10:00
Mistři skladu - 2. Nutričné hodnoty 04.05.2020 od 10:00
Mistři skladu - 4. Jak na normování 07.05.2020 od 10:00
Mistři skladu - 5. Editace jídelníčku a receptury, rozkopírování jídelníčku 12.05.2020 od 10:00
Mistři skladu - 6. Kópie a úprava receptury 14.05.2020 od 10:00
Mistři skladu - 7. Normovaní + žádanky 15.05.2020 od 10:00
Mistři skladu - 8. Oprava žádanky 19.05.2020 od 10:00
Mistři skladu - 9. Výdej se žádanky 21.05.2020 od 10:00
Mistři skladu - 10. Sklad tipy a triky 22.05.2020 od 10:00
Stravné 4
Webinář S4 - Jak ukončit školní rok, a jak posunout třídy a kategorie 11.06.2020 od 08:30
Webinář S4 - Jak na vracení peněz? Vratky strávníkům, odchozím nebo všem. 17.06.2020 od 8:30
Stravné 5
Webinář S5 - Jak ukončit školní rok, a jak posunout třídy a kategorie 11.06.2020 od 09:30
Webinář S5 - Jak na vracení peněz? Vratky strávníkům, odchozím nebo všem. 17.06.2020 od 9:30